نحوه ی خاستگاری این پسرای احمق
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 24270
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 4:52 :: نويسنده : ★♥تارا♥★

 
 به به سیییییییییییلام به دوکسایه گلم 

قبل از هرچیز می خوام بخواتره نظرای 

خوشجلی که گذاشتین و انقدر لطف کردیم تشکر 

کنم و بگم کلی خوجحالم کردین 

خوب امیدوارم از این آپ خوشتون بیاد.

آخه درمورده خواستگاری این پسراست 

پس اگه خوشتون اومد نظر یادتون نره ها 

مرسی از همتووووون 

 

۲ - خواستگار عبارت است از پسری بدبخت
که عاشق می شود،برای رسیدن به عشقش محتاج پول می شود،
می گردد که کار پیدا کند،کار پیدا می کند،پول کافی جمع می کند،معشوق دیگر پریده،با آن پول به خواستگاری دختری دیگر می رود!


3 - خواستگار عبارت است از پسری خرمغز
که تصور می کند جمله بی ریخت: «عروس خوشگلم» که مادرش می گوید
هم تضمین سر گرفتن عروسی است و هم سند خوشگلی عروس
هم نشانه محبت قلبی عروس و مادرشوهر به همدیگر.